آپلود عکس + بهبود پوست های خشک با گلاب :: صنایع غذایی سپید سلامت قابوس

صنایع غذایی سپید سلامت قابوس

عرضه محصولات غذایی با بالاترین کیفیت

صنایع غذایی سپید سلامت قابوس

عرضه محصولات غذایی با بالاترین کیفیت

صنایع غذایی سپید سلامت قابوس

سیاست اصلی شرکت عرضه محصولات غذایی با کیفیت صادراتی ، به داخل ایران است...
به خصوص زعفران و گلاب

تلفن تماس
0911-669-1558

+ بهبود پوست های خشک با گلاب

يكشنبه, ۴ اسفند ۱۳۹۸، ۰۲:۰۴ ب.ظ

بهبود پوست های خشک با گلاب 

 

گلاب

 

یکی از کاربردهای مهم گلاب بهبود و درمان پوست های خشک و حساس است. ماسک کردن گلاب روی پوست یا جایگزین کردن آن به جای شیرپاک کن توسط افرادی که پوست خشک یا حساس دارند موجب می شود تا به مرور پوست آنها طراوت و نشاط خود را به دست آورد. بهترین روش برای ماسک کردن گلاب روی پوست آن است که پارچه ای نخی و تمیز را به گلاب خالص آغشته کنید و آن را برای 20 دقیقه روی صورت تان بگذارید. این کار بعد از هر بار استحمام تاثیر درمانی بیشتری دارد. ضمن آنکه گلاب به دلیل خاصیت ضدعفونی کننده ای که دارد به پاکسازی منافذ پوست کمک می کند و مانع از بروز جوش های چرکی، آکنه و دانه های سرسیاه روی پوست می شود.

گلاب حتی برای رفع جوش های بدن نیز موثر است. برای این کار مقداری گلاب را با جوش شیرین مخلوط کنید تا خمیر نرمی به دست آید. سپس این خمیر را مدت یک ساعت یا تمام شب ( موقع خواب ) روی جوش های خود قرار دهید .

گلاب به دلیل داشتن خاصیت ضد عفونی کننده و هیدراته (آبدار) کردن برای پوست سر و مو مفید است. برای این کار، با استفاده از یک قطره چکان، گلاب را روی پوست سر خود بریزید.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی